/Files/images/novini_23-24/дистанційно.jpg

Вектори освітньої діяльності

на 2023/2024 н.р.

Ø «Організація та підтримка безпечного освітнього процесу»

Ø «Педагогічна взаємодія з дітьми, зокрема з дітьми з особливими освітніми потребами»

Ø «Партнерство у співпраці з батьками або законними представниками дітей»

Завдання на 2023/2024 н. р.:

Ø створення безпечного, комфортного, інклюзивного середовища для організації освітнього процесу

Ø підвищення якості дошкільної освіти через використання цифрових інформаційних ресурсів;

Ø налагодження тісної комунікації між учасниками освітнього процесу.

Шляхи реалізації завдань

Ø Психологічний супровід та підтримка учасників освітнього процесу в умовах воєнного та після воєнного стану.

Ø Виконання оновленого Базового компоненту дошкільної освіти (2021);

Ø Забезпечення гарантованого права дітей старшого дошкільного віку, дітей з особливими освітніми потребами та дітей з числа вимушено переміщених осіб на якісну дошкільну освіту;

Ø Використання інноваційних технологій;

Ø Взаємодія з родинами вихованців;

Ø Особистісно-орієнтований підхід до кожного вихованця;

Ø Блочно-тематичне планування освітнього процесу;

Ø Забезпечення наступності дошкільної та початкової ланок освіти;

Ø Здійснення моніторингу якості надання освітніх послуг.

/Files/images/osvitniy_protses/Рисунок2.jpg

Висока якість дошкільної освіти буде забезпечена спільними зусиллями управлінських і методичних служб, педагогів та батьківської громадськості, діяльність яких націлена на досягнення оптимальних результатів освітньої роботи з дітьми раннього і дошкільного віку, наступності у реалізації як навчальних, так і основних виховних завдань.

/Files/images/91828509_2418775_klipart5.png

Кiлькiсть переглядiв: 694

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.