Вектори освітньої діяльності
на 2023/2024 н.р.
Ø «Організація та підтримка безпечного освітнього процесу»
Ø «Педагогічна взаємодія з дітьми, зокрема з дітьми з особливими освітніми потребами»
Ø «Партнерство у співпраці з батьками або законними представниками дітей»
Завдання на 2023/2024 н. р.:
Ø створення безпечного, комфортного, інклюзивного середовища для організації освітнього процесу
Ø підвищення якості дошкільної освіти через використання цифрових інформаційних ресурсів;
Ø налагодження тісної комунікації між учасниками освітнього процесу.
Шляхи реалізації завдань
Ø Психологічний супровід та підтримка учасників освітнього процесу в умовах воєнного та після воєнного стану.
Ø Виконання оновленого Базового компоненту дошкільної освіти (2021);
Ø Забезпечення гарантованого права дітей старшого дошкільного віку, дітей з особливими освітніми потребами та дітей з числа вимушено переміщених осіб на якісну дошкільну освіту;
Ø Використання інноваційних технологій;
Ø Взаємодія з родинами вихованців;
Ø Особистісно-орієнтований підхід до кожного вихованця;
Ø Блочно-тематичне планування освітнього процесу;
Ø Забезпечення наступності дошкільної та початкової ланок освіти;
Ø Здійснення моніторингу якості надання освітніх послуг.
Висока якість дошкільної освіти буде забезпечена спільними зусиллями управлінських і методичних служб, педагогів та батьківської громадськості, діяльність яких націлена на досягнення оптимальних результатів освітньої роботи з дітьми раннього і дошкільного віку, наступності у реалізації як навчальних, так і основних виховних завдань.
Коментарi